Kwaliteit en flexibiliteit staan op 1


Amani Zorg werkt uitsluitend met gediplomeerde zorgverleners. Onze zorgverleners worden geselecteerd volgens onze uitgebreide selectie criteria. Er wordt gelet op scholing en persoonlijke kwaliteiten.
Op deze wijze ontstaat er bij Amani Zorg een sterk team met uitstekende kwaliteiten, waar betrokkenheid en verantwoordelijkheid van groot belang is.

Bekijk hier onze
meest gestelde vragen


FAQ

1Ik wil me aansluiten bij Amani Zorg
Vul het inschrijfformulier in. Je werkt al als zzp’er. Je wilt je richten op kwaliteit en je focus leggen op zorg verlenen en je cliënten de tijd te geven die ze verdienen. Dan is Amani Zorg de perfecte match voor jou.
2Ik schrijf me in en dan..
Graag plannen we altijd een persoonlijk gesprek met je in. Tijdens dit gesprek leggen we uit wat Amani Zorg is en wat we voor jou als zzp'er doen. Ook is het mogelijk je tijdens dat gesprek direct in te schrijven. Je krijgt dan direct toegang tot onze online omgeving. Via deze omgeving kun jij belangrijke documenten uploaden en persoonlijke gegevens invoeren en controleren. Zodra deze gegevens compleet zijn kunnen we jou gaan inzetten op zorgvragen.
3Wat voor opdrachten kan ik verwachten
Bij het kennismakingsgesprek krijg je een uitleg over de werkwijze van Amani Zorg. Hier zullen we o.a. uitleggen dat je de opdrachten kan verwachten die jij zelf graag wilt uitvoeren. Amani zorg bemiddelt jou in het vinden van de ideale match tussen jou, de cliënt en/of een zorgorganisatie.
4Hoeveel fee vragen jullie?
Voor het totale Amani Zorg basispakket, bemiddeling en dienstverlening betaal je maandelijks een procentuele fee. Die fee wordt maandelijks berekend over de omzet die jij in die maand gedraaid hebt. Het percentage kan per verschillen. Neem voor meer informatie contact op met Amani Zorg.
5Kan ik gelijk aan de slag
Ja je kan gelijk aan de slag, zodra we kennis hebben gemaakt en je inschrijving hebben afgerond.
6Bereikbaarheid Amani Zorg
Amani Zorg is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Tijdens kantooruren kun je Amani Zorg altijd bellen met al je vragen. Buiten kantoortijden zijn wij alleen bereikbaar voor noodgevallen ten aanzien van zorgvragen. Heb je overige vragen over bijvoorbeeld je contracten, administratie, online omgeving dan willen we je vragen deze tijdens kantoortijden te stellen. Op de website kan je de contactgegevens terugvinden.

WORD JIJ ONZE NIEUWE ZZP COLLEGA DIE HET VERSCHIL IN DE ZORG MAAKT?
MELD JE DAN VANDAAG NOG AAN!


    Ben je nieuw bij Amanizorg?*

    Hoe mogen we je noemen?*

    Voor welke functie wil jij je aanmelden?*

    Wil je werken als zelfstandige (zzp'er)?*

    Let op: als zzp'er moet je zijn ingeschreven in de KvK met een eenmanszaak. Houd je KVK-nummer bij de hand.*

    Als zzp'er levert Amanizorg een unieke dienstverlening aan jou.

    Voor deze dienstverlening rekent Amanizorg voor uitvoerende werkzaamheden op niveau 2-5 slechts 8% per verwerkte factuur.

    De tarieven verschillen per opdrachtgever!

    Ga je akkoord met het privacy statement van Amanizorg B.V.?*

    Amanizorg is AVG compliant en voldoet aan de op haar rustende verplichtingen op grond van geldende privacy regelgeving.

    Dank!

    We stellen je nu een aantal vragen over je KvK-inschrijving, aansprakelijkheidsverzekering, opleiding en je tarief.

    Ben je ingeschreven in de Kamer van Koophandel (KvK)?*

    Wat is je KvK-nummer?*

    De KvK-inschrijving moet op je naam en adres staan en de SBI-code moet aansluiten bij je beroep.

    Wat is je handelsnaam voor KvK-inschrijving ?*

    Dit is de handelsnaam zoals vermeld bij je inschrijving in de KvK.

    Heb je al een btw-identificatienummer (btw-id)? Vul het hieronder dan alvast in.

    Let op: per 1 januari 2020 heeft u een nieuw btw-identificatienummer.

    We zijn ook benieuwd naar je opleiding die kwalificeert voor de functie. Je kunt alleen bij Amanizorg werken als je succesvol de juiste opleiding heb afgerond en dit kunt aantonen met een foto/scan van een origineel diploma of een geldig DUO Uittreksel Diplomagegevens.

    Let op: het gebruik van een vals DUO-uittreksel of vervalst diploma is een misdrijf. Valsheid in geschrifte is strafbaar gesteld in Artikel 225 Wetboek van Strafrecht. Zoals op alle fraudedelicten, staat op diplomafraude een maximale straf van vier jaar gevangenisstraf, een boete van de vijfde categorie (max. 74.000), een leer- of werkstraf, of een combinatie van deze straffen. Wij doen aangifte bij de politie van valsheid in geschrifte.

    Heb je reeds succesvol een opleiding afgerond (diploma behaald) die kwalificeert voor je beroep en kun je dit aantonen met een foto van een origineel diploma of DUO Uittreksel Diplomagegevens?*

    Het DUO Uittreksel diplomagegevens kun je gratis downloaden via de website van DUO. Het uittreksel óf een foto van jouw originele diploma kan direct worden toegevoegd via dit formulier.

    In welk jaar heb je je diploma behaald of verwacht je je diploma te behalen?*

    Hartelijk dank voor de beantwoording van de vragen!

    Zou je nu de vereiste persoonlijke gegevens willen aanvullen, zoals je achternaam en je geboortedatum.

    Heeft je achternaam tussenvoegsels, zoals bijvoorbeeld: 'de', 'van der', 'las', 'Bin', e.d.?
    Het tussenvoegsel kun je ook bij de volgende vraag selecteren.

    Vul hier je achternaam in ?*

    De achternaam moet overeenkomen met de naam op het identiteitsbewijs.

    Wat is je geslacht?*

    Wat is je geboortedatum?*

    Voeg alsjeblieft ook je contactgegevens en je adres toe.

    Wat is je huisnummer?*

    Een eventuele toevoeging op het huisnummer kan in de volgende stap geregistreerd worden.

    Heeft je huisnummer een toevoeging?

    Wat is je postcode behorende bij huisnummer 132_____?*

    Vier (4) cijfers en twee (2) hoofdletters, bijvoorbeeld: 3011TH

    Op welk telefoonnummer ben je het beste bereikbaar?*

    Wat is je e-mailadres ?*

    Tip: gebruik Gmail en géén Microsoft (Hotmail/Live/Outlook), omdat de leveringsbetrouwbaarheid van Gmail veel groter is dan van Microsoft.

    Dit online onderdeel van de inschrijving is bijna voltooid.

    We stellen je nog enkele controle-vragen en informeren je over het vervolg van je aanmelding als zzp'er via Amanizorg.

    Ben je nog niet in het bezit van een recente Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)? Vraag dan alvast een nieuwe VOG aan.

    Het overhandigen van een VOG is een vereiste. De regels over de vergewisplicht en de verplichte VOG staan in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

    Contoleer ook of je een aansprakelijkheidsverzekering hebt afgesloten voor jouw werkzaamheden als zzp'er vanuit NEH zorg (85428388).

    Het is belangrijk dat je een goede aansprakelijkheidsverzekering hebt die aansluit op jouw situatie.

    Voordat wij je account kunnen activeren, hebben wij diverse documenten nodig.

    Wij adviseren om de documenten die je hebt alvast toe te voegen, zodat we het account snel kunnen activeren.

    Alvast één of meerdere documenten toevoegen?*
    1. Verklaring Omtrent Gedrag (niet ouder dan 3 maanden).
    2. Diploma & aanvullende certificaten.
    3. Verpleegtechnische handelingen.
    4. Kopie bankpas.
    5. Kopie ID voorkant en achterkant.
    6. Klachtenportaal.
    7. Beroepsverzekering.

    UPLOAD JE FOTO'S/DOCUMENTEN

    Je kan meerdere foto's/documenten tegelijk of één voor één uploaden.
    Wacht totdat de documenten opgeslagen zijn en klik éénmaal op "aanmelding verzenden".

    Je moet Verplicht 7 foto's/documenten uploaden, waar wij om vragen. Anders nemen wij de aanmelding niet in behandeling.